Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Digital Art / Student Member Claire18/Female/Germany Groups :icondoujinshi-artists: doujinshi-artists
lovers.artists.writers
Recent Activity
Deviant for 4 Years
Needs Premium Membership
Statistics 331 Deviations 8,079 Comments 14,015 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Damn cool artworks by damn cool artists.

Critiques

Webcam

Groups

Why, hullo thar, long time no see 3

A new semester at school just started for me, my holidays are over, Im back from my class trip to Italy and back to DA! Its my last  year at school and thus, Ill probably be absent more often than ever (graduating, blah de lah), so apologies in advance. Im very happy about your ongoing support and very grateful that, after like two months of complete absence, I come back to DA to find out that people still commented my stuff, messaged me and added me. Thank you! 3

Ah well, thats basically it. Im on again, Ive got tons of unsubmitted artwork, and Ill answer all the stuff that piled up.
To a new semester at school and DA :iconiloveyouplz:

- Ruko



deviantID

Oshiruko's Profile Picture
Oshiruko
Claire
Artist | Student | Digital Art
Germany
A short, scrawny, blue-eyed, artsy German girl who changes hair colours like others change their socks, thats me.

Still trying to become an artist and aiming for improvement, nowhere near professional, but also nowhere near newby- guess that describes it pretty well.

I like Japanese food, well, Asian food in general, and I spend most of my time at school, drawing or reading/ writing. Or... yeah, working to save money for university.
My favourite artists on DA are Yuumei, Laira87 and Ireal.
I like Metal and classical piano pieces, but also J-Rock and Japanese classical music.

My goal in life is to be a doctor for Medicines Sans Frontieres, and I wish to study medicine when I graduate Highschool, but working abroad for a year also sounds nice >w>
Im always trying to improve, so dont be afraid to criticize me harshly >w<


:bullet: TO DO LIST :bullet:

:iconrein-tma: Commission: Doujinshi, eight or nine more pages to go






Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Donate

Oshiruko has started a donation pool!
2,921 / 1,000
Wahahaha, will I gets sum donations pweasee?
:iconbunnyloveplz:

Everyone who donates will get an extra special little something (I will draw a pic. )
:iconyoudontsayplz:

Someone be nice and brighten up my day? :iconsocuteplz:

You must be logged in to donate.

Comments


Add a Comment:
 
:icondrunkengren:
DrunkenGren Dec 27, 2013  Student Digital Artist
Thank you so much for the fav :D (Big Grin)
Reply
:iconoshiruko:
Oshiruko Dec 29, 2013  Student Digital Artist
Youre welcome :>
Reply
:iconkikomazumi:
Kikomazumi Oct 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
HAPPY BIRTHDAY!!!!!! (Forgot how to says that in German >.>) but yah! Happy day of birth!
Reply
:iconoshiruko:
Oshiruko Nov 3, 2013  Student Digital Artist
Thanks a lot! >w<  *cheers*

In German, its "Alles Gute zum Geburtstag" or "Herzlichen Glckwunsch zum Geburtstag", btw :3
Reply
:icondazomb:
daZomb Oct 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
alles gute zum geburtstag!!! :dummy:
Reply
:iconoshiruko:
Oshiruko Oct 30, 2013  Student Digital Artist
Dankeschn! >w<
Reply
:icondelorean7:
HAPPY BIRTHDAY!!!
Airborne
 
Reply
:iconoshiruko:
Oshiruko Oct 30, 2013  Student Digital Artist
Thanks a lot! :3
Reply
:iconlaurenloogie:
Duh, i feel a bit like i'm stalking you or something.  Checking your profile, writing you several times, lol.  Hope you're doing alright, as usual, and i just saw that military kisadei you won and that shit is awesome!  Damn, Kisame in uniform?  I don't think it gets any better.
Reply
:iconoshiruko:
Oshiruko Oct 30, 2013  Student Digital Artist
Ahaha, Ive been on hiatus for like ten years or something XD

Im sorry I havent been that active lately. I broke up with that dude I was with, he fucked me over, maybe Ill have to do social chores because the butthurt is so strong in this motherfucker he might convince his fucking judge him falsifying a train ticket and then riding the damn train was my fault, and... urgh, fucking annoying. If he could get sent to prison yet, Id want him to drop the fucking soap in the shower 24/7.
So yeah, I was kinda down because really, I spent an entire month figuring out how to get rid of him without hurting him too much, and all I get in return is "OMG its so disgusting you like girls better!" and "Now that youre no longer clinging to me, I can fuck all the bitches in my class".
Yea right, Pizzaface, nice try, Ill laugh later. Geez. Im kinda really disappointed in guys.

Another reason for my permanent hiatus is that Im about to graduate, constantly taking tests and studying and preparing for exams and shit- I cant even remember the last time I slept well :/

But other than that, Im doing pretty alright. Schools annoying but smooth, I still draw more than I should and I kinda sorta got a girlfriend now, so... Im pretty happy.
Weve known each other for about two years and I always liked her, and we started to hang out and now were kinda together. Idk, its really weird, but Im happy with her.  Shes smart, sweet and just downright fucking gorgeous, and Im happy around her even if we only do homework together or stuff like that. 
Sorry for my incoherent blabbering, but shes just so... amazing, I could talk about her all day >w<

Ill participate in my first artbook project this year and I was offered to participate in a graphic design project, which means Ill be making smartphone cases, screensavers, mobile phone accessoires, stuff like that, and get a little money out of it as well as advertise my stuff. Im also planning a webcomic, so Im always busy sketching, drawing, colouring etc. >w<

Today was my birthday; I finally turned 18 and Im positive Ill treat myself to a nice big bottle of booze as soon as I get the chance, only to enjoy the feeling of finally being old enough to do what I like and to buy what I want :DD

Yeah, Kisame in uniform (basically, all the Akatsuki in uniform) is 140% awesome. I love the pic. Laira draws so well >w<


How are you doing, btw? Is everything alright? Are you still writing your fanfic (and I damn sure hope you do, because that fanfic is great and I want to read more of it)?
And its nice to come back to DA and read the messages you left me. Makes me happy :3

Reply
Add a Comment: